27 stycznia zorganizowaliśmy autorska konferencję dla branży eventowej, która zgromadziła ponad 1000 uczestników z całego świata. W poniższym studium przypadku pokażemy Ci od a do zet jak to się robi!
Big Idea
Po kwietniowej konferencji Spark of Change w 2020 r. pojawił się pomysł na organizację drugiej edycji. Chcieliśmy zorganizować jeden z największych eventów branżowych, zaprezentować to czego nauczyliśmy się dziedzinie eventów online, inspirować, dzielić się cennymi wskazówkami i pokazywać nowe trendy w branży eventowej.
Zgromadziliśmy najlepszych światowych ekspertów w dziedzinie wirtualnych wydarzeń. Cel był następujący: chcieliśmy dzielić się dobrymi praktykami na światowym poziomie z kolegami i koleżankami z branży i dotrzeć do jak największej liczby uczestników ze wszystkich zakątków kuli ziemskiej.
27 stycznia wyprodukowaliśmy konferencję Spark of Change 2021. W strukturze konferencji założyliśmy podział na trzy ścieżki tematyczne: technologia, zaangażowanie, zarządzanie. Na każdej scenie wystąpiło po 8 prelegentów, pod koniec każdej sesji uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań prelegentom. Dodatkowo konferencję otworzył power speech Maxa Fellowsa, na zakończenie zaś nasi eksperci wzięli udział w debacie na temat przyszłości wirtualnych wydarzeń.